Contact

Robe di Kappa

Fros International BV
Einsteinweg 25
3404 LH IJsselstein
T:+31 30 68 79 297
customercare@robedikappa.nl

Hoe kunnen we je helpen?

Kies een onderwerp om veelgestelde vragen te bekijken

Nee, het ruilen tegen een ander artikel of andere maat is helaas niet mogelijk. Mocht u een ander artikel of maat wensen kunt u een nieuwe bestelling plaatsen in onze shop.

Verzendkosten
GRATIS bij bestellingen boven €50,-. Dit geldt voor de landen Nederland, België en Luxemburg.

Bij bestellingen onder de €50,-
Voor afleveradressen binnen Nederland, België en Luxemburg: €4,95

Retourneren
De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

Een bestelling wordt in de regel dezelfde werkdag aangeboden ter verzending bij DHL Parcel.

Let op: het kan gebeuren dat DHL Parcel uw pakket niet dezelfde dag in hun leveringsproces kan meenemen. Houdt u daarom rekening met een levertijd van 48 uur.

Nadat uw bestelling door DHL bij ons is opgehaald ontvangt u een Track & Trace code. Houdt u er wel rekening mee dat het enkele uren kan duren voordat deze link werkt.

U heeft het product NIET bij deze webshop gekocht

Neem contact op met de winkel of webshop waar u het Robe di Kappa product hebt gekocht.

U heeft het product WEL bij deze webshop (robedikappa.nl) gekocht

Klacht over het product:
Stuur een mail met duidelijke foto's en het ordernummer naar customercare@robedikappa.nl

Klacht over de dienstverlening:
Stuur een mail naar customercare@robedikappa.nl

U ontvangt binnen 2 werkdagen (ma-vr) een ontvangstbevestiging en daarna binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.

Nog steeds geen antwoord gevonden?

Neem contact met ons op. 
Stuur een e-mail naar: customercare@robedikappa.nl of bel: +31 30 68 79 297.

Bereikbaarheid klantenservice:
maandag t/m vrijdag: 09:00 - 16:00 uur