Contact
Robe di Kappa
Fros International BV
Einsteinweg 25
3404 LH IJsselstein
T:+31 30 68 79 297
customercare@robedikappa.nl
Hoe kunnen we je helpen?
Kies een onderwerp om veelgestelde vragen te bekijken
Nee, het ruilen tegen een ander artikel of andere maat is helaas niet mogelijk. Mocht u een ander artikel of maat wensen kunt u een nieuwe bestelling plaatsen in onze shop.
Verzendkosten
GRATIS bij bestellingen boven €50,-. Dit geldt voor de landen Nederland, België en Luxemburg.
Bij bestellingen onder de €50,-
Voor afleveradressen binnen Nederland, België en Luxemburg: €4,95
Retourneren
De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.
Een bestelling wordt in de regel dezelfde werkdag aangeboden ter verzending bij DHL Parcel.
Let op: het kan gebeuren dat DHL Parcel uw pakket niet dezelfde dag in hun leveringsproces kan meenemen. Houdt u daarom rekening met een levertijd van 48 uur.
Nadat uw bestelling door DHL bij ons is opgehaald ontvangt u een Track & Trace code. Houdt u er wel rekening mee dat het enkele uren kan duren voordat deze link werkt.
U heeft het product NIET bij deze webshop gekocht
Neem contact op met de winkel of webshop waar u het Robe di Kappa product hebt gekocht.
U heeft het product WEL bij deze webshop (robedikappa.nl) gekocht
Klacht over het product:
Stuur een mail met duidelijke foto's en het ordernummer naar customercare@robedikappa.nl
Klacht over de dienstverlening:
Stuur een mail naar customercare@robedikappa.nl
U ontvangt binnen 2 werkdagen (ma-vr) een ontvangstbevestiging en daarna binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.
Nog steeds geen antwoord gevonden?
Neem contact met ons op.
Stuur een e-mail naar: customercare@robedikappa.nl of bel: +31 30 68 79 297.
Bereikbaarheid klantenservice:
maandag t/m vrijdag: 09:00 - 16:00 uur